emirtimr1 malum kış geldi oğlum da diş çıkarma döneminde salyası akıyor yüzünde kuruyor tahriş oluyor kullanıp memnun kaldığınız nemlendirici önerisi alabilirim
ilknurerogluzun emirtimr1 biodermada var mustelada ikisinide kullaniyorum ama bioderma daha iyi gibi bide kokusuz mustelanın kokusu var parfümümsü biodermanın atopik olanını kullanıyorum
Mommmyyyyyyyyy emirtimr1 bioderma atomik olanı kullanıyorum. Oğlum 3 yaşında bebekliğinden beri kullanıyoruz. Doktorumuzun önerisi ile almıştım
bebeklihayatt137_ Dogdugundan beri mustela kullanıyorum cok memnunum ve cok bereketli 10aydir bitiremedim 1tane nemlendiriciyi
emirtimr1 bebeklihayatt137_ ilknurerogluzun Mommmyyyyyyyyy sek_kahve funda94 1kuzuannesi herkese teşekkür ederim inceliyeceğim😍💜
1kuzuannesi emirtimr1 mustela stelatopia emolyent yüz kremi illa atopik olmasına gerek yok çok güzel kızarıklığı alıyor ve nemlendiriyor