defnem29t önce normal tecere de köpüklerini kevgir ile temizledikten sonra düdüklüye aktarıyorum içine soğan ve 1 tane kuru defne yaprağı atıyorum , buzluğa atacaksam sirke koymuyorum tadını bozuyor çorbaların , sirke isteğe bağlı ama ben hiç katmiyorum