Arkadaşlar merhaba, eşim ebebekten bebek arabası almış teshirden ama şöyle bir sorunumuz var biz 5. Katta oturuyoruz ve asansör yok ayrıca bebek arabası ağır yani bizim şartlarımıza pek uygun değil açıkçası çok beğendim ama aldığından beri hiç kullanmadık aldık öyle çocuk odasında duruyor 15 gün filan oldu alali İzmir’de oturuyorum eğer almak isteyen varsa gorusebilirz görsellerini ekliyorum
-