Pastanın iç kreması için
500 ml süt
1 yumurta
3 y.kaşığı nişasta
Yarım su bardağı şeker
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı tereyağ
(Beyaz çikolata da eklerim ben ama olmasa da olur)
Soğuduktan sonra bir paket krema ve bir paket kremşanti ile çırpıyorum
Pastayı kaplamak için (çok lezzetli olur bu tarif kaç yıldır yapıyorum)
45 gram tereyağ
1 paket kremşanti(75 gr)
3 yemek kaşığı pudra şekeri(75gr)
100 gram beyaz çikolata
1 paket taze sürülebilir peynir(180 gr pınar beyaz mavi paketli olan)
Tereyağ oda ısısında olmalı. Kremşanti ve pudr şekerini tereyağ ile karıştırıyorum sonra peyniri ve erittiğim çikolatayı da ekliyorum buzdolabında biraz soğutunca hazır