Biz 2 aylıkken 4moms aldık. İlk 2 ay saatlerce uyuyordu onda. Biraz hızlı serpildi bizimki, çok rahat sığamadığından sanırım 1 aydır pek yatmak istemiyor. Ama yine yarım saat falan kestiriyor arada. Koyar koymaz sevmişti. Sık sık denenebilir, ana kucağındayken pışpış, eee veya müzik açılabilir.