eses123 ya şimdi gelecekler onu yeme bunu yeme diyenlerde işkembede yedim midyede yedim kokoreçte yedim. Hem hamileyken hem emzirirken. Tabii ölçüsünü kaçırmamak kaydıyla bence canımızın istediğini yemeliyiz ya. Oğlumda geyet sağlıklı. Ben yaptım bişey olmadı diye sen yapta demiyorum tabii.