23 aylık bebeğim ayaği içe basiyor ayakkabi giyince vicco ayakkabi almiştim onu giyiyor çocuk doktoruna götürdüm çiplak ayakla içe basmiyorsa sorun değil dedi dikkat ettim basmiyor ama yinede ortopedi doktoruna götürücem randevu aldim gidicem böyle bir durum yaşayan var mı