MKmoms24 https://www.amazon.com.tr/gp/aw/d/B0CF59B791/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A1DAESTAIP4Z8S&psc=1 Bi emzirme danışmanı bunu tavsiye etmişti
defnesmom3 blueeebey illa ki ama yapısirsa iyi yapismazsa düşecek gibi olursa diğer elimle tutuyodum hatta yere düşüyordu diğer göğsüme verecekken diğerini kullaniyodum hemen göğüs ucun çıkınca yavaş yavaş bırakırsın ben öyle yapmıştım
blueeebey defnesmom3 anladim ben beceremedim valla benim ucu varda hastanede biberona alisti ucu deniyim dedim olmadi emzirme destek sistemi aldim onuda begenmedi benim bebis sagim yapiyorum suanlik
defnesmom3 blueeebey nasıl ilerliyosa öyle devam edin o zaman🙂ben göğsüme alissin diye arada uç olmadan emziriyodum kaç denemeden sonra kendisi atmıştı silikon ucu