15 dk oldu kucağımdayken kafasını yana doğru attı benim kafama sert şekilde çarptı 5-6 sn ağladı sonra durdu tekrar ağlamadı uyutmuyorum kucağımda keyfi de yerinde kendi kendine sesler çıkarıp gülüyor kafasının yanını vurdu oraya dokunuyorum ağlayacak mı diye ağlamıyor kusma veya bilinç kaybı yok hastaneye götüreyim mi yine de? Çok üzgünüm anlatamam size