Arkadaşlar merhabalar 16 aylık erkek bebeğim var. Hala konuşamıyor sadece baba diyor. Yönergeleri alıyor. Çok sosyal sempatik bir çocuk fakat ifade edici dili gelişmiyor ekranı sadece yemek yerken açıyorum iştahsız bir bebek. Oyun grubuna gidiyor kitap okuyoruz sürekli babasıda ilgili ama hala konuşmaması biraz can sıkıcı