Ebrudrgt Kizlar geçen 17ocak hastalanma tarihim ovulasyon zamanimda korunmasız ilişki yaşadık şimdi test yapsam eğer varsa çıkar mı yada kan versem? Yada daha çok mu erken. Muhtemel adet tarihim 14 Şubat 🙄🤦
ElisaMom_ Ebrudrgt reglinize 6 gün veya 3 4 gün kala erken gebelik testi yaparsanız sonuç verebilir,bir sonraki regl ne zaman görünüyor
Ysmnyasmn Ebrudrgt merhabbenim de 14 gün önce adetim bitti korumasiz ilişki oldu hafif mide bulantım kasık ağrım baş donmem yorgunluğum var kan versem çıkar mı adetimi mi beklemeliyim
ElisaMom_ Ebrudrgt evet öyle yapın çünkü erken gebelik testi regle en fazla 6 gün kala doğru sonuç veriyor eczacıya sormuştum
Ebrudrgt serifelm evet yapmıştım testte yaptım kanda verdim çok şükür hamileyim öğrendiğimde 3haftalikti. 5 haftalik olduk bugün 🙏
Ebrudrgt serifelm teşekkür ederim darısı isteyen herkesin başına inşallah 🤍evet 3 yaşında birde kızım var☺️
etkafa Ebrudrgt gözün aydın canım İnşallh banda kısa zamanda nasip olur o tarihleri nasıl ayarlıyorsunuz 🥺🥺
serifelm Ebrudrgt benim de 16 aylık bir oğlum var bende araları 2 yaş olsun istiyorum inşallah kısmet olursa
Ebrudrgt etkafa sağol canm benim inşallah sanada nasip olur🙏🙏 ovulasyon testiyle yakaladım kuzm adet tarihin duzenliyse kolay oluyor
Ebrudrgt etkafa 28 günde bir oluyorum genelde adet bazen 27de olabiliyor. Ben Adetim bittikten 1 hafta sonra degerlendirdim
Ebrudrgt Ysmnyasmn adetinizi beklemeye gerek yok kan testi çıkıyor. Erken gebelik testide sonuç veriyor