Senossss Başlayalı 2 hafta olacak oğlum kakada problem yaşıyor hoşaf falan yaptım bana mısın demiyor sürekli rahatsızlık duyuyor tuvalete gidiyoruz ama yapamıyor acıyor diyor çocuğu nasıl rahatlatacağım ya bu durum normal mi
obiranne3 Senossss çocuk eğer kendini hazır hissetmeyip başladıysanız olabilir, kimi çocuklarda bu kabızlık oluyor. kimi çocuklarda büyük abdestinin çıkışından korkuyor. onda travma kalmış gibi.
Senossss obiranne3 geceleri hiç ıslak uyanmıyor çiş nerdeyse kaçırmıyor ama hazır değil gibi durmuyor 28 aylık kaka için hep hikaye uydurdum zorlamadım
obiranne3 Senossss yaşına aldanmayın, çevre baskısı varsada kulak asmayın. önemli olan çocuğun gerçekten hazır hissetmesi. ve tuvalet durumundan bezden rahatsız olması.
Senossss obiranne3 çevre baskısını takmam ben ya nisanda kızım olacak inşallah o doğmadan denemek istedim çünkü kardeşiyle birlikte kıskançlık yapıp iyice süreci uzatabilir
familiy Senossss aslımda kabızlık deil korkuuorlar o yüzden yaşamamak için oyunlarla stiker, kovaya su koyup oyalıuordm ve günde 3 ,4 bardak kayısı auyu içiriyordum. Umarım szin uzun sürmez çok yıpratıcı bir süreç.