tugbaakin Merhaba bebeğim 4 ay 18 günlük ve uyandığından emziriyorum 2,3 saat uyanık kalıyor sonra mama veriyorum 90 cc doğru mu yapıyorum sizin emzirme ve mama şekliniz nedir?