kirazmevsimi_ Aysunnkaya devlet karsiliyor ama yaşını bilmem benim oglum 1 yasinda alerjik mamaya devam ediyoruz. Ve doktor raporda ne kadar yazdiysa o kadar kutu aliyoruz şuan ayda 10 kutu mesela.
yusuf11 pimpiriklianne43 evet bizim doktorumuz 11 kutu yazmisti heray 11 kutu aliyorduk suanda nasil bilmiyorum ama doktor ropor cikardikdan sonra heray gidip saglik ocaginda yazdiriyorduk recete gibi dusunun o sekilde aliyorduk
Bebekanneesi pimpiriklianne43 bebeğin kg göre kalori hesabı yapıp kutu sayısı veriyor bize 14 kutu yazıyor
MayaliHamur O alerji mamalarını nasıl içirdiniz? Benim bebeğim anne sütü ile besleniyor alerjisi var doktor lazım olur diye mama yazdı bir kere mecbur kaldık vermek istedim asla içmedi tadı çok kötü