Sadekahve_ 6,5 aylıktı kulakta akıntı ve hırıltısı vardı gece uyurken 2 hafta kullan dedi doktor 1 hafta düzenli kullandım çok iyi geldi şıp diye kesildi hırıltı öksürük sonra bıraktım uykusu j mahvettiği için. Sizin de hastalık durumu varmış 1 hafta kullanın en azından yan etkilere katlanıyoruz mecbur🥺çok geçmiş olsun şikayetler azalan kadar benim fikrimce devam edin 🌸