nnlr Merhaba anneler,oğlum 8.5 aylık, 8 aylıkken alkış yaptı bir kaç defa,şimdi söylüyorum,gösteriyorum yapmıyor,bay bayı öyrendi,alkış yap dediğimde bay bay yapıyor,bu durumu yaşayan oldumu?
boralii nnlr oğlum 1 yaş 2 haftalık o da keyfi isteyince yapıyor sorun yoktur yani keyifçi oluyorlar biraz
Elika00 nnlr kız faha 9 aylık olmamış kendine niye dert ediniyorsun :) kafası karışır canı istemez bir sürü şey olabilir sen üzülme 💐
[silindi] nnlr benim oğlum 10 aylık 8 aylıkken alkış yapardı şimdi yapmıyor bazen canı isterse yapıyor :) başka şeyler dolduruyor belleğe takılma