ceysah cidden diyorum😂bebekliklerinden başladılar, asla ama asla örttürmüyolar. bu yine iyi, anaokuluna giden kızım, kışın bu soğukta elbisenin altına kilotlu çorap giyinmicekmiş. vucudu nefes almıyormuş🥶🥶 öyle diyor. zor ikna ediyorum. ama atkı bereye asla ama asla ikna edemiyorum. çeşit çeşit aldım yok banamısın demezler. çok şükür kolay kolayda hasta olmazlar😅