aybukeefsun biz de sekiz aylıgız aynı şeyleri yapıyor. Sürekli göğüs bölgesini kasıyordu yara oldu ama atopik cildimiz varmıs krem kullandıgımızdan beri o bölgeyi kaşıması geçti ama mesela beşiğin kenarını ya da bi oyuncağı va kaşıma hareleti yapar cok normal. Bi şey öğrendiklerinde tekrarlamak istiyolar sürekli. Otizmden süphelenmek icin basla şeyler var göz teması, sosyallik vb bunları gözlemle