ebrarberen23 Güzel annişler daha önce avent kullandım memnundum ama sormak istedim akışı yavaş meme reddi yapmayacak gaz oluşturmayacak en iyi biberon hangisi bebeğim çok gazlı çünkü
Asyaveannesi04 ebrarberen23 mimijumi kullanmıştım ben biberon reddi vardı çünkü sağdığım sütü onunla verdiler hep işe başladığımda
ebrarberen23 Asyaveannesi04 ilk defa duydum bende sağlığım sütü vericem zaten günde bi iki defa sadece meme reddi olmasından korkuyorum
Asyaveannesi04 ebrarberen23 mimijumi bulması zor ve anne memesine en çok benzeyen biberon avusturyanın bir ürünü
mb_206 bence en iyisi avent digerleri meme reddi ihtimali yuksek gibi akışı icin ucunun numarasini degistirebilirsin