gmzshn Kızlar turşularımızı ev sirkesiyle yapıyoruz herşeyi tamamen doğal olarak ama üstleri böyle beyaz beyaz oluyor sizinde oluyor mu? O turşu artık yenmez mi? Çöpe mi atacağım?
lceLady gmzshn Yok olmuyor Annemde 2 büyük kavanoz yapmis bize ama o beyazlik yok İsterseniz yikayin bi guzel lahana yemegi yapin bozulmadan
gmzshn Ballilokmam11 annemde öyle diyor ama turşu suyunu çocuğa içiriyorum bide ondan şüphe ettim bi zararı olur mu diye öyle çok beyaz değil ama ağzı açıldıktan sonra genelde öyle oluyorlar
Kayra_68_aksaray gmzshn şeker atabilirsiniz 1 yemek kaşigi üzüm yapragı maydanoz dereotu da koyabiıirsiniz Birde dereotu lezzet olarakta yakişiyor
Aklimideliricem Bende de oluyor annemde de olurdu yıllardır yeriz biz çok olursa suya bi tutuverirdi annem😂 yumuşamadığı sürece yiyorum ben ya yumuşayınca yiyemiyorum gkfjgj
gmzshn Aklimideliricem kendimize de öyle yapıyorum normalde de şimdi kızımda yiyince ondan sorayım dedim😃😃 kötü koku yok hala da sert
allwrite gmzshn gıda mühendisi Erdem Öner, eğer kötü koku ve yumuşama yoksa tüketilebilir diyor. Instagramda açıklayıcı videoları var.
kahvepres gmzshn sirkesi az oldumu o şekil oluyor benim hic öyle olmazdı bu defa sirkeyi başka yerden almştım etkili değildi ve üstü hafif beyaz olmuştu ama yiyoruz bir sıkıntı olmadı cıkarnca karştryrm o şekil cıkryrm turşuyu
gmzshn kahvepres biz evde kendimiz elma sirkesi yapıp onu kullanıyoruz canım gayette keskin olmuştu aslında
masterchefiniz gmzshn çeşme suyu ile mi yapıyorsun. Depremden sonra bizim buradaki sular bir değişik oldu turşular beyaz suyu bulanık oldu. Kaynamış soğumuş su ile yapın yada hazır su
gmzshn masterchefiniz hazır su ile yapınca eriyor canım. Çeşme sularımız hala içiliyor çok şükür Mersin de sorun olmadı herkes çeşmeden su içer siz hangi şehir de yaşıyorsunuz?