Kızlar geçen pazar eşimle evde ızgara yapmıştık 2 parça kalmış dolapta karnımda açdı dolabı karıştırıken gördüm dayanamadım yedim biraz üstü falan kapalıydı koku vs de yoktu yedikten sonra aklıma zehirlenmeler geldi bu aralar çok olduğu için birşey olur mu acaba içime bi kurt düştü keşke yemeseydim ya