begonvil00 sanırım ⅔ saat sonra zaten hemen kaldırıp yürütecekler seni, midende gaz yapacak şeyler yeme, ameliyattan çıkınca nescafe iç , ne kadar canın yanarsa yansın sürekli yürümeye çalış. Doktora sormadan korse takma, ben 1 ayda eskisi gibi olmuştum. 2 hafta kalırsa annen daha rahat olur bence.