begonvil00 o aldığınız ağrı kesicilere göre değişiyor bazi hastaneler narkotik tarzı yoğun ağrı kesici veriyor hemen ayağa kalkıyorsunuz ama az verirlerse o rahim kasılmasının ağrısı çok fena çekilmiyor yani, benim başka bir tavsiyem ameliyat sırasında iğne yapıldıktan sonra çocuk çıkarken kendinizi kastığınızı fark ettiğiniz anda salın, omuz kollar baş oraları stresten sıkarsanız aylarca baş boyun ağrısı geçmiyor ben hiç ağrı çekmedim çünkü anestezi önceden uyarmıştı kendimi her kastığımı fark ettiğimde vücudumu geriye doğru saldım. Şimdiden geçmiş olsun