2 ay 20 günlük bebeğim var çok huysuz benden hiç ayrılmak istemiyor yalnızken su bile içmeye gitsem mosmor olana kadar ağlıyor. Sadece kucağımda rahatlıyor gece uykularımız sarılarak memede uyuyor oda 3 saat 3saat 6 saat toplamda genduz de kucağımda kısa kısa kestiriyor biraz bıraksam katıla ağlıyor. Sling kullanıyordum ondan da sıkıldı artık ne ev işi yapabiliyorum nede başka bişey sizde böyle olan var mı