Merhaba hanımlar kızım artık hemen hemen hazır tuvalet eğitimine hazırlıkları da tamamladım, ramazan da başlamayı düşünüyorum tavsiyeleriniz var mı bir de gece uyumadan mama yapıyorum maalesef bırakamadık henüz bırakmak da istemiyorum açıkçası çünkü anne sütü hiç alamadı. Dolayısıyla bu şekilde nasıl ilerleyebilirim tecrübeli anneler aydınlatabilir mi mamayı kesin ve kati bir suretle bırakmak mı gerekiyor acaba kızım 27 aylık şuanda