ollaluna7 16 aylık bir bebek kaç numara biberon emziği kullanır anneler sizin bebekleriniz kaç numara kullanıyor
minikmucizemaak ollaluna7 14 aylık yeni 4 numara aldım baya çok geliyor. Bence ideali 3 numara olmalı. Emzik de 6-18 olanı kullanıyor
ollaluna7 minikmucizemaak çok teşekkür ederim ben de alıcam ama çok kararsız kaldım 5-6 alanlar var ne kadar aktığını görmediğim için de ne alıcağımı bilemedim
minikmucizemaak ollaluna7 bana da 6 ay demişlerdi ama e bebek çalışanı 3 alın dedi ben yine Dr gidip 4 aldım gece içerken bazen hızlı gelebiliyor yani bilsem 3 alırdım