Fitfit11 Dr.osman gonulalın reelslerinde denk geldim 2-4 yemek kaşığı yemek yiyorsa bebeğinize zaten o yetecektir diyor bu gerçekten doğru mudur acaba? Gerçi benim bebeğim zaten dört yemek kaşığı yese öpüp başıma koyarımda😂 23 aylığız bu arada😩