dilansemracekim 32 haftalık gebeyim ultrason da 34 çıktı başka bir hastanede 36 çıktı doktor bebek büyük kafam karıştık ne yapacağımı bilemiyorum
dilansemracekim obiranne3 evet bunun şeker yükleme testi yaptım doktor şeker çıkarsa erken doğumu önlicez dedi ama bişey demeden gönderdiler beni şimdi ne yapcam bilemiyorum
obiranne3 dilansemracekim neden dedim, şeker hastası bireylerin bebekleri kilolu ve gelişimi önde oldukları için erken alıyolar doğuma o yüzden sordum canım