kubra141123 Merhaba arkadaşlar aranızda omega 3 kullanan var mı çocuğu için .. ben oceanın aldım portakallı olandan ama tadını hiç beğenmedi içmiyor başka markanın kullanıp memnun kalan var mı acaba