esraa_20 Oğlum 2 aylık acaba şehir hastanesinde sünnet işleminden memnun kaldınız mı yada herhangi bir sıkıntı oldu mu
esraa_20 pyrzaslnnn47 hastane 5 yaşından önce yapmıyormuş doktor görüşü ile aciliyeti olması gerekiyormuş o şekilde yapılıyormuş birde genel anestezi veriyorlar önceki günden yatış sağlıyorlar yani devlet hastanelerinde yaptıramıyoruz maalesef
pyrzaslnnn47 esraa_20 benim gittiğim hastane altı ayda yapıyormuş yine genel anestezi olacak evet fakat sabah verip öğlen çıkabilirmiş