Merhaba arkadaşlar dün akşam 11 gibi gece uykusuna anca geçebildi bu saat oldu sadece 3 saatte bir ufak mızmızlanıyor mamasını veriyorum mamasının sonlarına doğru yine uyuyakalıyor sadece 3 saatte mama için kalkıyor bugün toplasan 2 saat uyanık kalmamıştır korkuyorum da normal midir acaba bu?