buket1710 hocam analık iznimin bitiminden sonraki iki yılı baz alan süreye göre ayarladım ben. Geçen yıl annem bakmıştı çünkü. Siz okulların kapandığı tarihi yazabilirsiniz. Seminere katılabilirim diyorsanız. Kendi milli eğitiminizin sitesinde de hazır şablonu bulabilirsiniz. Okul idarenizle de konuyu mutlaka öncesinde görüşün ki başınızı ağrıtmasınlar.