Kızlar annem babam ve kardeşim 1 aydır hastalar bizde 1 aydır görüşmüyoruz hastalar diye 1 gün iyi oluyorlar 3 gün kötü hastalık tekrarlayıp duruyor 1 aydır annem şimdi daha iyi az önce mesaj atmış bu haftada görüşemeyiz dimi diye kıyamıyorum bende kızımı çok özlediler ama yine gelirse sadece annem gelir kardeşimle babam daha hastalar bulaş olur mu sizce ilk 10 gün bulaşır diye biliyorum ama biz garantiye aldık 1 aydır görüşmüyorduk 😂 gel mi diyim bu hafta da bekle anne mi diyim