obiranne3 Ballibademin_21 ilki kız 2. de kız😂 3. hamileyim henüz cinsiyeti belli değil ay sonunda öğrenicem. 3 çocuk oluşunu, ilk çocuğumu doğru bildin😁
obiranne3 Ballibademin_21 hadi hayırlısııı, ay sonunda yazıcam cinsiyetide bilirsen helal olsun dicem😂 ama yine iyi bildin😁
tuuugc Ballibademin_21 Çin takvimin de tüm siteler de falan erkek diyordu bana sadece yüzük testi kız dedi kızım oldu fkdkdkdkdk tuttu benim yani ama ben bu tarz şeylerin hurafe olduğuna inanıyorum 😹
Ballibademin_21 ElisaMom_ yeni mi hamilesin bilmiyorumda ilk erkek gibi düz gitti sonra yuvarlak sallandı sanırım kızın olucak
ayran Ballibademin_21 tutuu ilki kız çıkıyordu hem bende hem eşimde bekarken yapmıştım sonra eşimede yaptım bende çıkan ondada oldu sonrası erkek di herşeyin hayırlısı rabbim isteyenlerin kucağını doldurmayı nasip eylesin 🌸