Prensimm merhaba eğitim araştırma hastanesinde plastik cerrahi de ameliyat oldum ameliyat 6 saat sürmüş anesteziyi atmam şöyle zor oldu benim tansyonum normalde de düşüyor amelittan sonra daha çok düştü kansızlıktan o yüzden yürüyüş yapmam çok zor oldu ilk iki gün gözlerim çok karardı anesteziyi istifrar ederek attım ben ama ameliyattan sonra agrim falan olmadi güzel geçti göğüs ucunuzu hissetmiyorsunuz ve alt kısmını ama gecici bir sureçmis bende hep buyuk beden giyiyordum dar giyemiyordum 60 kiloyum 42 beden giyiyordum şimdi çok memnunum iğleşme süreci biraz yorucu ama değer bence