Mirayss_ ben cocuk sahibi olmadan once yaptirdim genetik olarak buyuktu zaten,kucultme ve diklestirme yaptirdim cokda memnunum ama kalici bir iz var ne yaparsan yap gecmiyor. Buyume olmadi hala dik sadece kilo aldim ona rağmen buyume goremiyorum. Goguslerimi istedigim boyuta kadar kucultemedi doktor malesef. Emziremedimde