Bebeğim 4 aylık yüzü sulu kızarık bir hal almaya başladı kabuk bağlıyor.Bebeğim fark etmeden bir bakmışsın yüzündeki kabuğu sökmüş kanatmış.Çok üzülüyorum o kadar mustela bioderma bepanthol kullandım,bütün her şeyi denedim çaresizce kremi kullanmak zorunda kaldım.Yarından itibaren başlayacağım.Kulağının arkasına kadar yayıldı.Başına gelen var mı,ne kullandı,geçti mı iz kalır mı çok endişeliyim.