Normalde de çok yabancılara giden bir bebek değildi ama bir iki haftadır inanılmaz yabancılıyor. Asla alışmıyor ya. Bir arkadaşım geldi eve. Yaklaşık 6 saat geçirdik birlikte ve bebeğim ağlamaktan helak oldu. Kadın konuştukça ona bakıp bakıp ağlıyor çok korkuyor.
Sizinkiler de böyle mi yoksa ben çok sosyalleştiremedim diye mi oldu? Pek kimseye gelip gitmiyoruz ondan sanırım çok üzüldüm.