Prensannemm Hanımlar reglime 8 gün varken erken gebelik testi yaptım cok az silik gibi çıktı bide bel ve kaşık ağrım var afedersiniz rahim genişlemesi oluyo ya o da var hafif göğüs hassasiyeti psikolojik mi bilmiyorum sizin belirtiler neydi
hepsigececeksabret Prensannemm gögüslerime dokunamıyordum acıyordu ve her şeye ağlama isteği geliyodu
Prensannemm ilenalemin yani evet erken gebelik testinde olması başka test yapmadım korkuyorum sanırım hayal kırıklığına uğramaktan hayırlısı olsun