Ya kızlar tepsiyi daha yeni almıştım oğlumda cogkofte istiyordu bir deneyeyim dedim tepsiyi önce köpükle güzelce yıkadım ama sanırım yinede karasını veriyor 2 parça yedi oğlum bir sorun olurmu bilgisi olan varmi ? Sizce dökeyimmi çöpe çok takıntılıyım böyle konularda