Asafsemra Kızlar bebegım 3 buçuk aylık ve dogdugundan beri sürekli sıçrıyo korkuyo birden yaklaşsak aniden ses yapsak sıçrıyo korkuyo herkez nazar degmıştir okut dediler bende okuyorum herkezede okutuyorum ama geçmiyor ne yapmam lazım başına gelen varmı 😭
Akydt Asafsemra benim oğlum da 4aylik o da öyle ben de çok okuyorum severken gözgöze bakarken bile birden korkuyor ben de niye diye düşünüyorum iyle yüksek ses de yapmıyoruz 😥
Gamzeren13 Asafsemra bnm oğlumda öyle 8 aylık küçüklüğünden beri sıçraması oluyordu şimdi uykusunda korkutuyorlar birden ağlayarak uyanıyor çırpınıyor kalkmak için gözleri kapalı halde bnada okut ama erkek nefesi daha kuvvetli dediler hocaya falan okutcaz bakalım bide yatağının altına metal birşey koy ben küçük makas koydum küçüklüğünde inş düzelir
Ela41 Asafsemra sese duyarlılıgı arttıgı ıcın oyle oluyo bızde yasadık bı sure sonra gecıyo endıse etme cnm
Asafsemra Akydt evet evet aynısı göz göze bakarken ani bişey yap hemen sıçrıyo herkeze okuttum anlamadım 😭
Amineyusufmuhammed Asafsemra sakin kurani alcaga koyma ve esinle yattigin odada olmasin ayetel kursuyi oku bol bol
Asafsemra Amineyusufmuhammed nasıl alçak kafasının altında işte nereye koyabilirim ki başka ayrı odadamı yatırım çocugu anlamadım canım
Asafsemra Ela41 inşallah öyledir ama bebekken falan hep tv acıktı hala öyle şimdi korkuyo inşallah geçer teşekkür ederim 🥰🙏
Amineyusufmuhammed Asafsemra ya kuran bu gogus altinda olmaz yuksekte olmasi lazim ve zaten bebek o melek daha kucuk rabbim onu meleklerle korur sen o kurani koyma esinle yattigin için iyi
Heisenberg Asafsemra Bahsettiğiniz şey moro refleksi. Yenidoğanların dünyaya adapte olabilmek için, tıpkı emme refleksi gibi doğuştan sahip olduğu bir refleks yani. Ortalama 4-4.5 ayda azalarak tamamen kaybolacaktır. Nazar vs değil yani içiniz rahat olsun🙏🏻
Asafsemra Heisenberg inşallahh öyledir o zaman az bi zamanımız kaldı inşallah geçer bide yaşlılar okuyunca elini yumruk yapar bebekler diyoki niye elini böyle yapıyor bu cocukta bişey var diyolar sizinlilerde öylemi elleri
Amineyusufmuhammed Asafsemra ya suan yeni yeni duymaya basliyo ve çok yuksek goruntulu ortam larda olmayin sonra öyle gidiyo sicramalar benim kizim alisti artik abisi sagolsun bagiris cagiris bebisle ilgilendigi için 😆
bebegiminbesigicamdan Asafsemra benim bebegiminde eli devamli yumruk Nöroloji muayenisinde sicrama hareketini sormustum doktor normal her bebek yapar dedi biraz arastirinca aslinda kendini korumak icin yaptigini yurumeye baslayinca nasil biz düşerken ellerimizi refleks olarak one uzatiyoruz bebeklerde zamanla oyle yapmaya baslicaklarmis yani bebişlerimize biraz zaman vermeliyiz 😊
Amineyusufmuhammed Asafsemra sana Ben resim nasil yollayabilirim bende bebegim için bana getirdi bi hocam devamli umre yolcusu kendisi dergah hoca si şehimizin bana gonderdigi koruma zikirleri var nasil atabilirim