Kızlar oğlum tam 2 yaşında 2-3 gündür oyun oynadığı yerde birden durup bacağını tutuyor acıyo öp diyo biraz mızıldanıyor ama çok uzatmıyor ağlamayı, bazen sol bazen sağ bacağını gösteriyor gün içinde 1-2 kere oluyor bu olay bi de oğlum çok hareketli maşallah koşar atlayıp zıplar evin içinde acaba büyüme ağrısı olur mu bu yaşta?