UrbanMom mercan9 18 aylık. Doğdu doğalı huysuz ve uykudan nefret ediyor. Tüm gün uyuma desem ses çıkarmaz.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala mercan9 Hergnn bugün de bitti düzelecek artık diye beklerken daha fena olması.. Üzgünüm ama Anca yaşından sonra bacım.
mercan9 Snowglobe benimki 5 aylık olucak artık her geçen gün bugün değil bugün düzelir diyorumda daha beter oluyo burayada kendimi avutmaya belki sonradan düzelir diyen birileri çıkar diye geldim
Yavuzunannesi_ mercan9 ne yapıyor mesela canım huysuz derken uykusunda mı sıkıntı yaşıyorsun veya yemesinde mi sıkıntı yaşıyorsun
mercan9 Birdunyabircennetannesi ya etrafımdaki çocuklar hiç o kadar huysuz değil kaynanamlarda hep ayından sonra düzelir dediler doğru değilmiymiş onlar🙄
mercan9 UrbanMom benimkide 3 ayına kadar gündüz hic uyumazdi ama gece uykusu güzeldi tek şansım o konuda vardı ama 3 ayından sonra oda bozuldu temelli yormaya başladı
mercan9 Snowglobe uykusu gelir yatırmaya çalışırım uyumaz bu sefer uykusu geldiği için ağlar uyanık kaldığı zamanlarda mızmızlanir acıkır meme veririm bu sefer memeyle kavga ediyo daha neler neler işte 😂
blgzr_58 mercan9 10 aylık olacak mız mızdı kucak delisi. Bu aralar iyice sapıttı bide hasta oldu. Acayip bir mızmızlık hali mevcut sürekli kucak istiyor. Bende bekliyorum ki düzelsin biraz ama yok.
UrbanMom mercan9 yenidogan döneminde uyuması önemli zaten geriyr kalanda idare ermesi daha kolay oluyor