degersizbirhayat_1 Merhabalar. Bebeğim 4 aylık demir değeri 25 çıktı doktor düşük dedi şurup vermiş ama almadım çünkü kusuyor birde 4 ml ver dedi bestiron aldım başlıcam dedim o işe yaramaz dedi öyle mi sizce yükseltmez mi napmalıyım
dm28 degersizbirhayat_1 bende bestiron aldım kullanıyorum. Yükseltmez mi ki gerçekten acaba boşuna mı kullanıyoruz
Gizoooos degersizbirhayat_1 canım bildiğim kadarıyla bestiron hali hazırda olanı koruyor yükseltmiyor diye biliyorum bizede verdi doktorumuz kaşık şeklinde mecbur kullanıyoruz