Dmr62 çevremdeki erkek çocuğu annelerinin çoğundan duyduğum şikayet. algıda sıkıntısı yoksa, dil bağı yoksa, kendini ifade edebiliyosa,anasınıfa başlayınca düzelir.
en en basiti yakın zamandan örnek veryim, görümcemin oğlu ile komşumun oğlu aynı yaştakar 5 yaşındalar, cümle kuramıyolardı, anaokuluna başladıktan sonra bül bül gibi konulmaya başladılar. bu süreçte diceği; tv telefon yasak. bol etkinlik dicek.
anaokulunda akranlarıyla vakit geçirdikçe dili çözülüvek Allahın izniyle🌸 yine diyorum algıda vs sıkıntısı yoksa🌸