17 aylık kızım gece yanyana uyuyoruz . Duvar tarafında uyuyor . Bir şekilde gece kalkıp ayak ucu tarafından düştü . Çok ağlamadı sonra tekrar uyudu . Saati hatırlamıyorum 4 civarı olabilir . Herşey normal di taki 3.30 da yemek yedirdim . ( bir kaç gündür de ishal di ) Yeşil mercimek yedirdim ağırmı geldi bilmiyorum inşallah ağır geldiği için kusmuştur. Tüm yemeği çıkardı . Şuan keyfi iyi kustuktan sonra rahatladı . Acaba birşey olmuşmudur . Yürümeye başladığı andan beri çok hareketli durmuyor bir saniye