eminemine00 bendenbirtanedahayok Ben Fantastik, yetişkin kurgu yada karanlık romantizm okumayı seviyorum. Ama roman olarak sorarsanız suç ve ceza kitabını çok seviyorum.
_Lavinya bendenbirtanedahayok Psikoloji ve tasavvufun birleştiği bir kitap diyeyim. Bu konulara ilginiz varsa sevebilirsiniz :)
rachelgreen_ Ceyda Kılınç - Çilekteki Nefret Bence farklıydı ya bir bakılabilir yıllar önce okumuştum ama hala favori dendiğinde aklıma ilk gelenlerden oluyor
Sadekahvekalpben bendenbirtanedahayok teşekkür ederim valla kitaplarının çoğunu okudum bana göre müthiş🌸🥰
acimavi bendenbirtanedahayok korktuğum ilk kitaptı, gerçekten uykuya yatıp gözümü kapatınca kitapta anlatılan yaratıklar gözümün önüne geliyordu😬 ben de seri daha çok seviyorum. Tanıdık olması hoşuma gidiyor sanırım😁