balyavrum çok haklısınız , bizde yarın 6 aylık oluyoruz, burda da arama kısmına yazarsanız demir damlası ve d vitamini diye okuyabilirsiniz benim de ilk bebeğim bende hep iyisini kullanmak istiyorum çünkü ikisi önemli damlalar. Ben sağlık ocağının verdiğini almadım bile