mmomyyy arkadaşım montesorri yatak aldı memnun. Yani ham ceviz ağacı beklemeyin tabi 3 binmküsür 1.5 kişilik olandan almıştı. Güzel duruyor bence. Ben oyuncak dolabı oldum 2 li çok memnunum. Gardrop için tavsiyem ikea. Ben oradan kendim yaptım. İki kapılı olan kısım üstü askılık altına da 3 tane cam çekmece en alta sepet tel çekmece ve yanında tek kapılı raflı 7 tane sanırım raf en alt tel çekmece yine. İstediğin gibi dizayn edebilirsin. Paran oldukça çekmece eklersin raf eklersin. Hemen çok çekmeceli almana gerek olmuyor yani. Ben öyle yaptım en azından. Aşırı memnunum. Yatak odası alacağım zaman kendime yine aynı şekilde alacağım bebpmunki çoksel 😀 halıyı da trendyoldan alabilirsin bence. Perdeler de var zaten oldu bitti 😀 sadece yatacağı yatağı da güzel bir marka alman tavsiyedir