8 ay 5 günlük bebeğim var hala disimiz çıkmadı emeklemiyor. Ayrıca günde 2 kere uyuyordu zaten ama son zamanlarda zorla uyutmaya çalışıyorum uyumuyor uyusa da Max 1 saatte uyanıyor. Gece zaten sürekli ağlayarak uyanıyor en fazla 2 3 saatte bir. Artık benimde sabrım tükeniyor bazen kendime kızıyorum sonra vicdan azabı çekiyorum ama yoruldum evde gün boyu bebekle tek ilgilenmek çok zorrrr😞